15 Kasım 2012 Perşembe

YALNIZLIK NEDİR

  Yalnızlık nedir ki, hiç anlaşılamamak mı? Nasıl yalnız olunur veya nasıl yalnız kalınır hiç merak ettiniz mi? Ben, kendimle başbaşa kalmayı çok severim.Herkes gitse, gece ve ben kalsam, "yalnız kalsam"(?) diye dakikaları saydığım olmuştur...Sanki ben, benimleyken daha mutluyum..Mutluyum çünkü ne olduğumu ve yapmak istediğimi çok iyi bilirim.Saatlerce kelimeler tüketmeme gerek kalmaz.Ben, beni çok iyi bilirim...!İşte o nokta da aslında, kendime yetmek keyifli gelir bana...Kendime yettiğim zamanlar bitince ise, biter mi?Şu ana kadar bitmediler hiç...Acaba kişinin kendini anlamadığım zamanlar da var olmuş mudur?(Olmuştur)
Yalnızlık bu yüzden belki de kendini anlayamamaktır.
Olabilir
Anlaşılmamak gibi anlayamamak da yalnızlık olabilir...
Çözümü var mıdır?
Vardır...
Çözümsüz hiç birşey yoktur.
Korkularından arındığında insan, basittir...İnsan basittir, çözümlenebilir.Belki bu yüzden insan yalnızlığı da çözümleyebilir.Eğer insan basitçe ve inançlı bir şekilde önce kendini sonra karşındakini anlamaya çalışırsa, yalnızlıklar çözümlenir...
Böylece, biliyorum ben,
nasıl yalnız olunuyorsa öyle de o yalnızlıktan kaçılınabilir...!

Hiç yorum yok: