18 Ocak 2013 Cuma

LİSELİ KIZ
Şimdi okuyacağınız şiir bana ait değil, aslında bana ait, benim için yazıldı, hayatımda aldığım en güzel sayılı hediyelerden biri!Yazılmış her söze cevabı olan ben burada kalakaldım.Tekrar ve tekrar okurum, beni değil de bizi anlatmış dostum DERYA BERRAK, yazarlığından bahsetmeye gerek yok defalarca kendini kanıtladı.En son Kelebek Kayalığı ile...Buradan tekrar ve tekrar sana teşekkür ediyorum canım, iyi ki varsın :)


MEleklerin kanatları kırılır mı gönlünde LİSeli kızın?
Medet ummak değil bir insandan ya da kendinden gece yarıları
Çığlıklarına uyandığın gün dönümlerine bıraktığın uykusuzluğun izi
Sana ait midir
Kaç seven gönüle uyur ki bu şehir
NE sen dostum ne de ben...
Bunu yalnız İstanbul bilir
"Mavisinden gözlerinin
Anlarsın
Korkularına boğulur sevdalar "
Unutma
Limanlarda beklemek bize göre değil
Işığı var fenerlerin
Ve belki bakamadığın!...
Küçük kanranlıklara yol gösteren
Masum sevgilerse, hayalperest
Liseli kızların gönlünde duruyorlarsa hala,
Karşılık beklemeden
oyunsuzca sevmek
Diye birşey varsa
Liseli kızlar
Büyük aşklarıyla uykusuzlarsa
Bu şehir bilir
Liseli kız olmak marifettir.
Derya Berrak 2001

Hiç yorum yok: