12 Kasım 2012 Pazartesi

Hoşgeldiniz

  Günlük tutmayı sever miydiniz?Ben çok severdim...Zamanla yazmayı bıraktım; ama farkettim ki yazarken hep daha mutluydum...Konuşarak değilde kendimi hep yazarak ifade ettim.Emin olun insanlara hitap yeteneğim yoktur..Çoğunlukla çok iyi bir dinleyicimdir, zaman zaman güzel tavsiyelerde bulunurum..Evet,evet tabii ki arkadaşlarımla sohbet etmeyi çok severim.Yanında kendimi mutlu hissettiğim ve rahat ettiğim insanlarla...Bazen yolda veya Selin'le parkta oynarken tanıştığım diğer bir veliyle...Fakat yine de yazarak anlatmak hep daha hoşuma gitmiştir.Yazarken düşünmem, içimden ne geçiyorsa o anda kağıda dökülür...İşte şimdi de bunu yapacağım...Kendini yeniden bulmaya çalışan bir anne olarak... 
 Zaman içinde kaybediyor insan kendini, belki de sadece ben, bir anne ve bir eş olurken kendimden gitgide uzaklaştığımı fark ettim.Bazen seçimlerim, bazen şanslarım ya da şansızlıklarım sonucu.Şimdi keşif zamanı, kendini tekrardan keşfetme, yenilenme ve gelişme zamanı;) Bu yolculukta belki bana eşlik edersiniz diye belki de ben kendimle yeniden bir bütün olurum diye...Hoşgeldiniz

Hiç yorum yok: